انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی-دانشگاه محقق اردبیلی

در راستای فعالیت های علمی در زمینه جغرافیا و برنامه ریزی

انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی-دانشگاه محقق اردبیلی

در راستای فعالیت های علمی در زمینه جغرافیا و برنامه ریزی

انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی-دانشگاه محقق اردبیلی

وبلاگ حاضر مربوط به انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی دانشگاه محقق می باشد - انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی برای اولین بار در سال تحصیلی 95-1394 شروع به فعالیت نموده و عمده فعالیت آن در زمینه علمی مربوط به جغرافیا و برنامه ریزی، اطلاع رسانی و ... خواهد بود .امیدواریم در این راه همه دوستان ما را یاری کنند.
لینک کانال تلگرام انجمن: https://telegram.me/gplanninguma

برگزاری کارگاه "برند سازی مقاصد گردشگری"

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۰۰ ب.ظ

*************************


به همت انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی، کارگاه  "برند سازی مقاصد گردشگری" در تاریخ،   شنبه 23اردیبهشت ساعت  11الی 13 با تدریس جناب آقای سلمان فیضی برگزار گردید.

ایشان  بحث امروز را با سؤال چرا باید شهرها را برند سازی کرد آغاز کردند  " گردشگری یک عرصه‌ی رقابت می‌باشد" برند سازی مقاصد در واقع یافتن جایگاه مناسب مقاصد رقابتی گردشگری است.

در ادامه وی از ضرورت برند سازی مقاصد توضیح دادند و اشاره کردند که مواردی چند برند مقاصد را شامل نمی‌شود که از جمله‌ی آن (برند سازی یک سبک طراحی نیست،برند سازی تصویر سازی نیست،برند یک لوگو یا علامت نیست....)

در روند بحث آموزشی کارگاه امروز از مراحل فیزیکی برند صحبت به میان آمد که مراحل به ترتیب زیر  (ناآگاهی ،آگاهی،علاقمندی،قبول کردن،فروش،خرید)می‌باشد.و از استراتژی برند سازی و سه مدل برند سازی گفت‌وگویی انجام گرفت و در پایان نیز به پرسش و پاسخ دانشجویان پرداخته شد.

*************************

*************************

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی