انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی-دانشگاه محقق اردبیلی

در راستای فعالیت های علمی در زمینه جغرافیا و برنامه ریزی

انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی-دانشگاه محقق اردبیلی

در راستای فعالیت های علمی در زمینه جغرافیا و برنامه ریزی

انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی-دانشگاه محقق اردبیلی

وبلاگ حاضر مربوط به انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی دانشگاه محقق می باشد - انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی برای اولین بار در سال تحصیلی 95-1394 شروع به فعالیت نموده و عمده فعالیت آن در زمینه علمی مربوط به جغرافیا و برنامه ریزی، اطلاع رسانی و ... خواهد بود .امیدواریم در این راه همه دوستان ما را یاری کنند.
لینک کانال تلگرام انجمن: https://telegram.me/gplanninguma

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

درخشش آقای رضا هاشمی معصوم آباد، دانشجوی کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری_ گرایش برنامه ریزی مسکن در بیست و پنجمین جشنواره انتخاب دانشجوی نمونه کشوری

همزمان با سایر دانشگاه های کشور، بیست و پنجمین جشنواره انتخاب دانشجوی نمونه کشوری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار و دانشجویان منتخب به جشنواره کشوری راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل دانشگاه، دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با اعلام این خبر، گفت: بیست و پنجمین جشنواره انتخاب دانشجوی نمونه کشوری در دانشگاه همزمان با سایر دانشگاه های کشور مطابق جدول زمانی تعیین شده از سوی سازمان امور دانشجویان از اول آبان ماه با ثبت نام الکترونیکی دانشجویان در دانشگاه توسط مدیریت امور دانشجویی برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره، 63 نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در پنج گروه علمی(فنی‌ و مهندسی، کشاورزی و دامپزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و هنر) شرکت کرده بودندکه 48 نفر به دلیل مغایرت اولیه از این رقابت بازمانده و آثار 15 نفر باقیمانده توسط کمیته پژوهشی و فرهنگی به صورت مجزا بررسی شد.

فنی اصل با بیان اینکه کسب حداقل امتیاز 60 لازمه راهیابی به مرحله کشوری است، ادامه داد: خوشبختانه، دو نفر از دانشجویان دکتری تخصصی، یاشار هاشمی از گروه فنی مهندسی و میرمحمد سیدکلان از گروه علوم انسانی به ترتیب با کسب 106.35 و 70 امتیاز حائز شرایط شده و به عنوان برگزیده دانشگاه به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: به منظور ترغیب سایر دانشجویان به پژوهش و ایجاد نشاط علمی در دانشگاه، از یک نفر از دانشجویان مقطع دکتری تخصصی در گروه‌ های علمی کشاورزی و دامپزشکی و علوم پایه که امتیاز بالای 50 و یک نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی همه گروه‌ ها که امتیاز بالای 40 را کسب نموده‌اند، در سطح دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: معصومه عباسی خالکی با 54 امتیاز و رضا هاشمی معصوم آباد با 44.48 امتیاز منتخبان تجلیل در سطح دانشگاه می باشند.

مدیریت، اساتید و کارکنان دانشکده این موفقیت را به ایشان و جامعه دانشگاهی استان اردبیل تبریک عرض می نماید

۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۰:۳۴
انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی

مدیریت توسعه منطقه ای با تاکید بر ایران

انتشارات دانشگاه تهران 

مستخرج از دوره پژوهشی پسادکتری- دانشگاه تهران

قابل دسترس در کتابفروشی های تخصصی تهران (پرهام، مهرگان و غیره)




۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۵ ، ۰۹:۵۲
انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی

ناشر: دانشگاه محقق اردبیلی

مولف: علیرضا محمدی

نوبت چاپ: اول

سال: 1395

قیمت: 20/000 تومان

مرکز پخش: تهران، ابتدای خیابان 12 فروردین، کتاب فروشی پیام  (از اواخر آذر ماه 1395 قابل دسترس است)



۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۵ ، ۰۹:۲۱
انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی

به همت انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی -دانشگاه محقق اردبیلی ،کارگاه آموزشی مقاله نویسی با تدریس دکتر بهرام ایمانی(عضو هیئت علمی گروه جغرافیا و برنامه ریزی شهری و روستایی) در تاریخ ۷ آذر ۹۵ در ساعت ۱۵ با حضور پرشور دانشجویان در آمفی تئاتر دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار گردید.

فایل آموزشی مربوط به کارگاه رو هم می توانید از طریق لینک زیر دریافت نمایید.

دریافت

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۵ ، ۰۸:۵۵
انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی