انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی-دانشگاه محقق اردبیلی

در راستای فعالیت های علمی در زمینه جغرافیا و برنامه ریزی

انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی-دانشگاه محقق اردبیلی

در راستای فعالیت های علمی در زمینه جغرافیا و برنامه ریزی

انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی-دانشگاه محقق اردبیلی

وبلاگ حاضر مربوط به انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی دانشگاه محقق می باشد - انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی برای اولین بار در سال تحصیلی 95-1394 شروع به فعالیت نموده و عمده فعالیت آن در زمینه علمی مربوط به جغرافیا و برنامه ریزی، اطلاع رسانی و ... خواهد بود .امیدواریم در این راه همه دوستان ما را یاری کنند.
لینک کانال تلگرام انجمن: https://telegram.me/gplanninguma

نشست همفکری و هم اندیشی

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۲۰ ب.ظ

نشست هماهنگی و همفکری رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی با استادان مشاور و دبیران انجمن های علمی دانشکده در روز دوشنبه مورخ 22/1/95 برگزار شد.


دکتر حبیب ابراهیم پور، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی در ابتدای این نشست ضمن تبریک سال نو و آرزوی تکامل علمی و اخلاقی دانشجویان دانشکده اظهار داشت: علم و اخلاق لازم و ملزوم یکدیگر هستند و ما زمانی موفق خواهیم بود که عالمانی اخلاقمدار تربیت کرده باشیم.

وی تصریح کرد: انجمن ‏های علمی به عنوان یکی از نمودهای سرزندگی علمی دانشگاه می ‏توانند نقش مؤثری در تقویت ارتباط دانشگاه و جامعه داشته باشند.

دکتر ابراهیم پور خاطر نشان ساخت: دانشکده ادبیات و علوم انسانی با داشتن 14 انجمن علمی و 32 فعالیت ثبت شده مقام اول دانشگاه را از لحاظ تعداد انجمن ها و فعالیت های انجام پذیرفته داراست. با این وجود تعداد فعالیت های انجام شده با عنایت به تعدد انجمن‏ ها رضایت بخش نیست.


وی افزود: متاسفانه برخی از انجمن‏ های علمی دانشکده با کم کاری خود در پایین آوردن آمار فعالیت ها مقصر می باشند و به نوعی با عملکرد ضعیف خود سربار انجمن ‏های فعال گشته‌اند.

رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی ادامه داد: معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده ادبیات و علوم انسانی برنامه مدونی را برای ارتقا فعالیت ‏های انجمن های علمی تا زمان برگزاری جشنواره حرکت در اواخر اردیبهشت ماه ریخته است و تمام بخش های دانشکده آماده همکاری با انجمن ‏های علمی می باشند و ما امیدواریم تا موعد مذکور شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این انجمن ها باشیم.

در ادامه این جلسه هر کدام از استادان مشاور و دبیران انجمن ‏های علمی دانشکده به ارائه گزارشی از فعالیت های خود پرداختند. همچنین شمه ‏ای از برنامه های پیش رو و مشکلات و مسائل مبتلا به  انجمن ‏ها ارائه شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی